alperenim1 ya ben şunu fark ettim midem boş olunca daha çok yanıyor o yüzden bişeyler atıştırıyorum sürekli kuru meyve kuru yemiş falan iki gündür iyiyim midem yanıyor diye yemiyordum ama yemeyince daha çok yanıyor benimki öğünlerimi de atlamıyorum sabah öğlen akşam yemeklerimi de yiyorum mutlaka