reyyanyaman merhaba arkadaslar 6+1 haftalık hamileliyim bugün kahverengi akintı geldi peçeteyle silince geliyor çok korkuyorum üç yıl önce bi düşüğüm oldu dha yeni hamile kalabildim. ara ara kasik bel ağrım oluyor 🥺🥺
Haydinn reyyanyaman canım kırmızı olmadığı sürece korkulacak birşey yok diye biliyorum ama muhakkak doktoruna söyle her önleme karşı büyük ihtimal progestan verir bana öyle oldu çünkü kullandım ne bi akıntım oldu ne de öyle kasık ağrım 11. Haftaya giriyorum çok şükür kötü düşünme🙏🏻