arkadaslar merhaba bu benim ikinci gebeligim. suanki oglum 18 aylik ve brn suan 19 +2 haftalik hamileyim ve gosumden sovi sivi sut gelmeye basladi . ilk gebeligimdede erken gelmeye baslamisti ve erken dogum yapmistim 35 haftada . suanda korku sardi beni yinemi aynisi gibi olucak acaba bilgisi olan varmi