Merhaba 🙏 bende ilk bebeğimi 3 ay önce kaybettim ve kürtaj oldum onda 6 haftalıkken keseyi 7 haftalıkken kalp atışını duymuştum ama herkeste değişebilir tabi bu durum bende 5+5 şuan yarın keseyi görmeye gideceğim inşallah görürüz ve duyarız canım ıcini ferah tut