Baturay Ben dün acile gittim suyum geldi muayene oldum.aciklik yok bebekte şeker çıktı ve suyum çökmüş ama.birsey yapmadan eve gönderdiler tekrar salı günü muayene gitcem
Baturay Nezkavran iç çamaşırım ıslandı bende gitim.orda muayene oldum.pet verdiler koydum ama.gellen şu değilmiş akinti imiş suyum da çökmüş şeker çıkmış bebekte
Nezkavran Baturay iç çamaşırım benimde son haftalardır cok ıslanıyor sürekli değiştiriyorum. Suyum fazla oldugu söylenmisti, zararı olmaz demisti doktor. 35+1 iz
bukito Baturay aynı problemi ben de yaşadım bebeğim suyuna fazla dedi şeker takibi yaptık düzelmesi için karbonhidrat ve meyve yeme demişti doktorum
Baturay bukito benim takip.ile birşey demedi salı günü gidecem yine ama 3 hafta önden gidiyor bebek 34 haftadan 37 hafta olarak gözüküyor