Kdg Kizlar 21+3 günlük hamileyim henüz tetenoz aşısı olmadım sağlık ocağından biz sizi arayacağız dendi ama aramadilar yarın gitsem geç mi kalmış olurum 21. Haftada asi yapan var mı araniz da
mercimeginanne Kdg doğuma 3 hafta kalana kadar vuruyoruz dedi bnm ebe o yüzden vururlar. Gittiğinde de söylersin arıycaktınız aramadınız diye
Gizmolata Kdg bana ebe 20. Hafta demişti çarşamba tam 20 oluyorum aradı cuma hatırlattı ihmal etmişler sanırım sizi. Arayın sorun isterseniz🥰
Kdg Gizmolata tayin dolayısıyla doğuda ücra bir ilçede yaşıyoruz ve doğum orani çok yüksek aynen ihmal etmişlerdir
Mertimm Kdg Yoğunluktan aramıyorlar . Bana da beş aylık olduktan sonra gel dediler kadın onu bile hatırlamadı . Bende gittim geçmişe baktı üçüncü dozunu oldum geldim .