Ozgetat7 Arkadaşlar günde 500 ml suyu bile içemiyorum hamilelikte bunla ilgili sorun oluyomu yaşayanlar var mı ?
Dua35 Ozgetat7 merhaba ilk haftalar bende öyleydim kaç haftalıksınız ,suyun içine limon ,elma vs koyup deneyin birde ben öyle yaptım ,sizin kendi sağlığınız için çok önemli çünkü su içmeniz
annepanda Ozgetat7 su çok onemliymis. Bende hic sevmem içmeyi ama mecbur içiyorum. Hem ödem atiyor hem kesedeki suyun azalmamasi icin bebegin gelisimi icin cok onemli.. yanina alacaksin şiseyle suyu.. yavrum icin deyip iceceksin..
bb1509 Ozgetat7 ben de 1 lt yi zar zor içiyorum bazen içemiyorum bile oldum olası sevmem suyu zaten mecbur içiyorum ama o da az yetersiz nasıl olacak bilmiyorum 24.haftadayım 🤦♀️🤦♀️
Ozgetat7 Dua35 herşey denedim doktorumda söyledi ama ben normal hayatımda da suyu çok arayan bir insan olmadığım için şimdide içemiyorum kendi kendime stres oluyorum içim içimi yiyor buseferde
baby3_ Ozgetat7 ben 20 haftaya kadar hiç içemedim zaten hep kustum . Sonradan yavaş yavaş başladım. Siz kaç haftalıksınız
Eliiifff Ozgetat7 bende öyleydim bir bardak bile zor içiyordum ilk dönemlerde sonra kum döktüm susuzluktan olurmuş şuan 20. haftadayim zorla içmeye çalışıyorum ihmal etmeyin sizde içmeye çalışın mutlaka
Busraslan94 Ozgetat7 kesinlikle için ben de normalde su icemeyen biriydim kış gelmesiyle bir ara boslamistim içmeyi. 36.haftamda geçen hafta doktor şu azlığından dolayı alicam çocuğu riske atamam dedi çok pişmanım.normalde doğum 15i gibiydi. 4 ünde fln alırım dedi. Normal doğum şansımı da kaybettim gibi duruyor. Siz için eksik etmeyin.ki ben 2 litre fln icmisimdir yani
ssuleeyuce Ozgetat7 500 ml gene iyi ben bir yudum su icemiyordum sudan tiksinmistim denize girerken yikanirken dis fircalarken karsimda biri icerken hep kusardim. 7 ay boyunca hep boyle oldu simdi yeni basladim yudum yudum icmeye. Sukur ne catlagim oldu nede bebekte problem. Ama tabi herkes ayni degil. Baska sivi seyler icmeye calisin
Baharhnm Ozgetat7 Su çok önemli. Benim bebeğimin suyu az doktor su içmediğim için olduğunu smyledi böyle hem kendini hemde bebeği tehlikeye atıyorsun dedi😣
Melek_2121 Ozgetat7 bende çok su icemiyordum günde belki 2 bardak ancak içiyordum 20 haftaliken kontrole gittim ve bebeğin suyu azalmış doktor dedi sen hiç su icmiyormusun yok içemiyorum dedim eger bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına almak istiyorsan günde en az 3 litre su içeceksin dedi ve iki hafta içinde tekrar kontrole geleceksin demişti bol suyumuda içtim bide çok armut ve havuç yemiştim kontrole gittiğimde suyunun düzeldiğini söylemişti cnm sende içmeye çalış bebeğin için inşallah sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alırsın
beyzafatih Ozgetat7 bence bol bol su tüketmelisiniz böbreklerçnizin suya çok ihtiyacı var. Birde şöyle deneyin şu şişesiyle içmeyi deneyin nereye giderseniz gidin onu da yanınızda taşıyın hem göz önünde bulunur bol bol içersiniz. Bol su içmek hamilelikte çalışmayı da önler 😊
beyzafatih Ozgetat7 en az günde 2 litre veya 3 litre içerim ama bu hamilelikten öncede olan birşey ’di gece bile kalkar şu içerim o kadar çok içmiyorum yani 😂 bu yüzden işyerinde yarım saatte bir lavobaya gidiyorum bu çok can sıkıcı 😒
annepanda Ozgetat7 icine limon dilimi taze nane yaprağı felan koyabilirsiniz. Belki aromalı olunca icersiniz. Hem ödem atmanızada faydası olur..
bb1509 Ozgetat7 demez mi en aşağı 2,5 lt den bahsediyor 😔sulu meyveler tüketmeye çalışıyorum ekstradan sen de öyle yao canım sulu armut portakal mandalin vs