26Merve Secuuss Evet hemde oldukça acıyor 😔😔Hadi diyorum ilaç kullanmiyayim belki geçer ama git gide sardı iyice 😪Randevu aldım ayın 4 ünde nasipse
gulsah_alp Secuuss canım bende de normalde sivilce var hamilelikte olmadı çok şükür a101 de falan neutrogena nin sivilce temizleme jeli var günlük 2kez kullandım ve geçirdi, fondöten falan sivilce yapar bende hemen kullanırım o jeli sabaha bişeyim kalmaz
Secuuss gulsah_alp böle turuncu şişede olan değil mi ondan varda sürekli kullanmıyorjm başlayayım düzenli olarak bakalım . Vala aylardır doğru dürüst makyajda yok virüsten 😂 evden cıkmayınca saldım
Hmsanne1 Vala benimde çoktu bacım hatta benimle dalga geçtiler kız olacak çirkinleştin diye ama erkek rabbim ne verirse güzel 16+2 olduk yavaş yavaş gidiyor ya kullandığım davacit ilacından dı diye düşünüyorum çünkü onu kullanmaya başladım geçiyor
TDE Secuuss hiç dokunma geçiyor ben sadece beyaz sabunla yıkadım yüzümü. Benim de ergenlikte çıkmadığı kadar sivilcem çıktı yanaklarımda çenemde sırtımda. Ama 2. Trimester döneminde azalarak bitti. Bu arada oğlum olacak sizin Cinsiyeti belli mi batıl inanç ama genelde kız bebekler cildi bozar derler benim tam tersi oldu:)
Secuuss TDE ay inşallah 🙏eveet kız bebek için öle diyolar ondan sordum bende ben bu hafta gidecğeim kontrole bakalım gösterirse inşallah öğrenicrz🙏
TDE Secuuss bana da herkes kız dedi sivilcelerim arttı olmadık yerlerimde tüyler kalınlaştı ben bile Bi ara kızım mı olck demeye başlamıştım. Hatta doktor erkek dedi Bi müddet inanamadım :)
Zelalkargin Benim kızımda hiç sivilcem olmadı ama bu gebeliğimde sürekli sivilce sorunu var ve acıyan türden 😄bizimde cinsiyet belli erkek 💙
zepbjk Secuuss Benim de ergenlikte çıkmadı hamilelikte çıktı bi kaç tane ama oynama bir de ilerledikçe çıkmamaya başladı tek tük hormon dengesizliğinden