Kizlar bugun gittim doktora bebegim hareketlenmeye baslamis cok sukur bebekte bi sıkıntı yok dedi kalp atisini da duydum ama lekelenme ve karin kasilmalarin iyiye işaret değil dedi progestani normalde gunde bir defa aliyodum onun dozunu gunde 3 defaya cikardi