Hndntrk Ben ilk hamileliğimde bu hamilelikte yüksek şekerim yüklemeden sonra 250 gibi yüksek bir rakamdı diyetinize uymanız gerekiyor kilo almamalısınız ve yürüyüş yapmalısınız ben inisülün kullanmıyorum yani dktr vermedi çok aç kalmayın ozamanda yükselir sık sık ama sağlıklı yükseltmiycek şeyler yiyin benim 1,5 aydır normal ama mumtazam bir diyet yapıyorum ilk gebeliğimde oğlumu erken Doğum yaptım şekerimden dolayı sizleri korkutmak değil amaçım ama önemli bir durum yine ilk gebeliğimde çok yükselttiği için 2 hafta hastanede yattım bebeğin kalp atışları etkilemişti