Kızlar mrb bebegım 4 aylık dogdugunda beri anne sutu hıc almadı bazı nedenlerden dolayı ılac kullanıyorm emzırmem yasak sadece mama ıcıyor 4. Ayda mama ıcen bebekleri ek gıdaya geciriyor lar dıe biliyorum gecen var mı acaba ufak tefek yogurt muhallebi sebze puresı falan versem olurmu mama dan daha iyidir diye dusunuyorm ama agır mı gelir dıe korkuyorm