imren91 herhalde suni sancı ile girecek mi diye bekleniyor kendi sancımız gelmezse ama basende doktorlar direk bu durumda sezeryan diyorlar diye biliyorum bana bir yorum yapmadı henüz 39+2 de tekrar görüşelim çatın kötü değil ama ön kemik hafif basık imkansız diyemem ama bakacağız dedi tek bildiğim 0 cm açıklık 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺