Sirvanaydiner Yaaa bugün Selinnar yaaa ben 9+3 Allaha şükür bulantım minimuma indi. 1 ayda 3 kilo vermişim😂 Ama bugün bebeğimin kalp atışlarını duydum ya o herşeye değer. Allah yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
Sarella Selinnar bende 9+3 bulantım pek olmadı bazen bel ve kasık agrım oluyor yinede iyiyiz çok şükür 🤗
Hatice44 Selinnar 3 haftaya 28 haftalık oluyoruz inşallah 🙂 Allah dizede nasip etsin zaman çabuk geçiyor 🙂
Secily Selinnar 8+2 deyim bulantım 6.haftadan beri devam ama kusma yok şükür. Ara sıra depresif ve yorgun olabiliyorum ama aklıma karnımdakini getirince o da uçup gidiyor😍