Hanif AycanFb o şekilde yine pahalıya geliyor Canım sebamed hepsi Burada da daha uyguna var. Ama işte ben bir çok yorum okudum her bebeğe iyi gelmiyormuş 🙄
AycanFb Hanif doğrudur canım ben fiyat araştırması yapmadım henüz e bebekte o şekilde denk geldi🤗 Bi oraya da bakayım teşekkür ederim😘
Kkaplan -gyns- Şampuanından yağına pişik kremine kadar hepsini sebamed aldım başka markaya güvenemezdim😍
Hira -gyns- kuzenim cocuguna nivea’nın şampuan ve nemlendiricisini kullanıyo cnm bende cok kararsızım napsam diye
-gyns- Hira Nivea kendimede kullanmıyorum.. Kendime kullanmadığımı bebiş içinde istemiyorum.. Ama işte kararsız kaldım😬😕🤔
Merve1996 -gyns- galiba dalga geçildi benle ama çok ayıp sende haklısın sanki dalinle yıkandık hep 😂😂😂😊😊
-gyns- Merve1996 Yok estağfirullah niyetim asla dalga geçmek değildi😬.. Kırdıysam özür dilerm.. Siz öyle diynce benim aklıma o geldi.. Söylemek istedim.. Kusura bakmayın kırdıysam😕..