Bsmlh Ubeytnur ilk bebekse ben 22 de ufacık ufacık hissetmiştim 20/24 arası genelde ilklerde hissedilir
[silindi] Ubeytnur cok normal hatta en normali sizinki gibi olmasi okuyup dinleyip ogrendiklerimizden, forumdaki postlara bakip sakin panik olmayin. Kontrollerinizde doktor negatif birsey demediyse bir iki haftaya baslarsiniz hafiften hissetmeye
Bsmlh Ubeytnur normal canım bence takılma doktoruna sor tabı yine ama bende çok geç hissetmiştim ilkte
Onemother Ben 17.haftasında hareketlerini hissetmeye başladım şimdi 21 haftalık baya gözlede görülüyor☺️ 24. Haftaya kadar normal karşılanıyormuş hissetmemek ilk bebekte özellikle geç hissedilirmiş
Esme1989 Ubeytnur kuzum merak etme bende en net 24te hissetmeye başladım ilk hamilelikte normalmış bide belki biraz kilon varsa oda etkiliyor. Ben kilolu hamile kaldım be ilk hamileliğim o yüzden benim 24ü buldu ama doktorlar normal diyor hiç endişe etme kuzum🥰
Aydabdullah Ubeytnur normal olabilir pek bilemedim kilolu kisiler daha gec hisseder diyede dusmustum ama bende zayif olmamama ragmen hissetmistim hatta en belirgin 23 uncu haftalarda karnima bakinca bile belli oluyordu cok hos bir duygu insaAllah yakinda sende hissedersin
Ubeytnur Bsmlh yarin gidicem insallah detayli ultrason tetenoz asisi ve normal muayene var yarin yogun olacak
Esme1989 Ubeytnur çoook güzel bir ultrason oluyor merak etme bebeğin bütün organları tek tek inceleniyor şanslıysan eğer bebeğin yüzünü görebiliyorsun hatta 🥰
Gizmolata Ubeytnur ben 17+5 te hissetmeye başladım şimdi 20. Haftadayız ama 24. Haftaya kadar hissetmemek normal diye biliyorum.