esraizmirli Siz abarta abarta yazdığınızdan dolayı ben belki öyle düşündüm. Ne yerseniz yiyin için bu beni yaptığınız birşeyi doğruymuş gibi paylaştığınız zaman ilgilendirir. Ki bu da bir sağlıkçı olduğum için yanlış yönlendirilmesine kızdığım için .Doktorunuz abartmayın demiş . 3 bardak çay iç dememiştir . Jelibon az tüket bile dememiştir . Nescafe iç dememiştir . Ben de ebeyim doktorlarla çalışıyoruz kime ne söylediğini ne şekilde söylediğini biliyoruz . Sigara içen annelerin bile bebeklerinin sağlıklı olduğunu söylüyorsunuz. Doktor mu bunu söyledi . Sigara içen bir annenin mosmor doğan bebeğini görmediniz sanırım .