Melek_2121 melegegebe evet gaz yapıyor cnm bebekte ama sezeryan olacağın için içmek zorundasın seninde gazını ve tuvalete çıkman lazım
Dlngnz melegegebe Doğuma az kaldı bu konuda teyzemle çok konuştum kayısı kompostosu içebilirmişiz ama çok içmek bebeği ishal yapar dedi ama ayva kompostosu size hem süt yapar hemde kilo vermenize çok yardımcılı olurmuş belki fikir olur 😊
melegegebe Melek_2121 dogum oldu canim ictim ben baya cikti gazim . Bebegim de tuvaletini yapti . İki ser defa ancak bugun kakasini yapmadi ben de bugun icmedim zorlaniyor mu acaba 😬 3. Guny
Melek_2121 melegegebe normaldir canım daha küçücük 2 gün yapmasa bile normal sayılıyor çünkü kendine kilo yapıyor
melegegebe Melek_2121 insaAllah canim ya yenidogan gunde 7 8 kere kaka yapar gibi seyler okudum ve duydum böyle olunca korktm nereye gidiyor diye 😔
Melek_2121 melegegebe yok cnm benim 3 tane çocuğum var iki günde bir kakasını yapıyorlardı doktora götürmüştüm kendine kilo yaptığı için normaldir demişti