gamzedefnee Korkmayın o çok güvenli bir yerde, bende izmir depremini yaşadım 5 aylıkken, hayattan bile ümidimi kesmiştim o an, hem uzun sürdü hem de çok şiddetliydi biliyorsunuz. Şükür herşey yolunda, şimdi 33. Haftadayız. Çok geçmiş olsun, Allahım beterinden korusun bidaha yaşatmasın.