Ozgnzgn
Ben 22+1 hamileyim ben başından beri idrar kesesinin ustundeymis gibi hissediyorum doktor normal amuda kalkmış gibi duruyor sürekli dedi 😁 Oynama hareketlerinde gelince çok ayakta durdugumuz zaman veya yoruldugumuz zaman hissedemiyormusuz ve 12 saatte 15-20 arası tekme atıyorsa sıkıntı yok demişti bana doktorum , bir de benim rahim ağzı kısalığım var erken doğum riskin var demişti çok korkmuştum o zaman gerçi hala tedirginim ama alt tarafta hissetmek normalmiş 24.haftadan sonra göbek üstüne çıkmaya başlıyormuş sanırım hareketlerini hissetmeyi ve yatin ve tekmelerini saymaya çalışın