Nursen-93 Kızlar adetime 4 gün var aşırı derece de kasık ağrısı, bel ve sırt ağrısı çekiyorum. Yan taraflarımda batmalar oluyor test yaptım negatif çıktı sizce adete kadar hamile olur muyum🙏🏼
Seyma2861 Nursen-93 canım bunlar tamamen psikolojik… çoğu insan gebe kaldıktan sonra yaşadıklarına bi anlam yükleyebiliyor. Çünkü herşey herzamanki seyrinde devam ediyor aslında.inşallah Allah nasip eder tez zamanda