31+5teyim bu hafta sık sık adet sancısı gibi sancılar gelmeye başladı. Bir de bebek ara ara tek bir yerde toplanıyor ve karnım çok sertleşiyor. Yarın doktor randevum var doktoruma soracağım zaten ama siz böyle şeyler yaşadınız mı normal mi size de sormak istedim.