Bseda Haftamdan beri mide bulantılarım var doktor ilac verdi ama ona rağmen hemen hemen 2 3 güne bir kusuyorum az da olsa ilk başlarda çok daha fazlaydı. Ve çok çok halsizim gün içinde hiçbişey yapasım gelmiyor sizlerde öylemisiniz normalde🥺
hiranurun_annesi Bseda bende 15. Haftamdayim mide bulantim son gaz devam ve benim muhakkak hergun 🤢 umarim saglikli bir sekilde azalir gercekten zor oluyo artik
Bseda Asyakuzusu yaaa🙉🙉🙉 henüz hiç kilo almadım mide bulantısı yaşadığım için normalde yemeği seven biriyim korkuyorum Doğuma kadar toparlak bişey olmayayım diye🙉 malum yazın dahada zor olur sıcakda kilo🤭
Emel38 Bendede geçti ama şekerim düşüyor aç kalınca birden bire.eskiden öyle değildi.bas ağrısı yapıyor oda.
Bseda Emel38 inşallah öyle olur kendimi kötü hissediyorum sanki mızmızlık yapıp zora gelemiyormusum gibi🙉
Fasulyemom 8+4 deyim. Çok sık acıkıyorum sizde de böyle mi🤷🏻♀️ Sabah öğle ikindi akşam gece şeklinde😅 yemeyim diyorum bu seferde midem bulanıyor kötü hissediyorum kendimi
Bseda Fasulyemom benim bulantıdan dolayı iştahım hiç olmuyordu yeni yeni acıkıyorum. Ama o dönemdede hani tüm gün yemek yemezsinde midende bir boşluk hissi olur ya o his oluyordu yemek mecburiyetinde bırakan🤭
hiranurun_annesi Bseda evet prilam kullaniyorum her gece 2 tane bazen kesmeyince gun icinde bi tane daha alıyorum Rabbim yardim etsin hepimize 🤲
Bseda Esraensar inşallah gelir eşim sürekli uzandığımı gördüğünde kötü hissediyorum🤭sanki misafirliğe gelipde günlerce elini işe sürmeden hizmet bekleyen insalar gibi hissediyorum😁
Fasulyemom Bseda Bseda nerdeyse hiç bulantım olmadı. Dediğiniz gibi sanki tüm gün aç kalmışım gibi hissediyorum halbuki 2-3 saat önce yemiş oluyorum
kadriye25 Benim ilk başlarda vardı şimdi sadece zeytin yerken oluyor midem ağzımda 3 tane zor yiyorum. Arada da iştahsızlık oluyor bazen de kurt gibi ne yesem doymuyorum 🤭
Bseda Fasulyemom evet bu his herkesde aynı sanırım benimde öyle yediklerim 3 saat anca götürüyor ama çok çabuk tıkanıyorum🤭