30 haftalık oldum, bikaç gündür midem yine bulanıyor. Gerçi hiç tamamen geçtigi olmadi ama iyiydi diyebilirim. Üşütmüş olabilirim geceleri cok terliyorum cünkü. Nane limon ictim. Biraz dertleşmek istedim, son aylara girdim ama zaman geçtikçe zorlasıyor sanki. Mutsuz yorgun hissediyorum… 30 lu haftalardaki hamileler nasılsınız? nasıl geçiyor? 27 den sonra ağırlaşmaya başladım ben. Nefes nefese kalıyorum cok cabuk yoruluyorum. Bulantıda gelince iyice moralim gitti ya..