mucizemibeklerken17 Busraozzz 5+1 deyim, bugun pek sıkıntım yok 😍 genelde kasık ağrısı vardi. Bi de göğüs uclarim cok aciyor 🙄
Sznr-52 Bizde 5 hafta 4 günlüğüz hafif mide bulantısı war gibi hissediyorum yılbaşından sonra tekrar kontrolüm war Dr kalp atışını duyabiliriz dedi bakalım
mucizemibeklerken17 Adalet-22 canim ben de oyle mi yapsam şu an 5+1 yani cok şükür bir sorunum yok. Hemen gitmenin anlami yok diyorlar genelde. Kararsiz kaldim
Leylak1626 Miniiikkkkka bende öyleyim canım aynı tarihlerimiz kuru kayısı ile süt içmeye çalış biraz olsun rahatlatiyor
Pinarugur Kubraay03 bende 27 yaşındayım ilk hamilelik benim de göğüslerim çok şiş ve ağrıyor lansolin ne işe yarıyor krem gibi birşey mi
Esmer_ Oznesiz canım ben adet günümden 1hafta sonra gittim hcg değerim 1400lerde idi ama senin düzensiz nasıl anlarsın bilemedim🤷🥺
Oznesiz Ben cok erken öğrendim sanırım, hiç beklemiyordum ya adet olcam sandım akıntım geldi, 4 gün sonra devamı gelmeyince test yaptım 30 cıktı şok oldum , cumartesi 296ydı işte yarın kaç cıkacak bakalım,keseyi gördünüz mü hemen?
Esmer_ Oznesiz ben hemen göremedim canım şuan 6+2yim ilk gittiğimde test yapıldı 3gün sonra gittiğimde görüldü kese
Ozge006 Oznesiz 4+1 de gördüm ben keseyi vajinal ultrasonla beta değeri 1000 1500 lerde olunca kasıktan gorunebiliomus
Sbd Oznesiz bende cuma günü öğrendim 264 çıktı hcg doktora gittiniz mi acaba daha erken dedikleri için öylece durdum bekliyorum 🙈🤷🏻♀️
Pinar_Cey 10+1 deyim ilk hamileliğim kanamalarım ve düşük riskim var doktorum lavoba ihtiyacı dışında kalmamam yatmam gerektiğini söyledi. Öyle de yapıyorum🐣 Rabbim bütün hamile kadınların yardımcısı olsun inşallah Sağlıkla sıhhatle yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin🤲🏻
reyyanyaman Birtane2307 merhaba bende 6+1 deyim bugün kahverengil leke peçeteye silince geliyor normal mi 🥺
Gizem0zkn reyyanyaman bende de aynısı oldu tuvaletten sonra silince böyle koyu kan gibi kalıntı gibi lekeler geliyordu doktora söyledim ve progestan başladık ilaçtan önce üç yada dört defa olmuştu ama ilaç kullandıktan sonra tamamen kesildi. Normal sarı renkli akıntılarım hala devam ediyor 10+4 deyim oda normalmiş. Kaşıntı koku olmadığı sürece sıkıntı olmuyormuş. Benimde hala bitmeyen kasık ağırlarım var oda normaldir inşallah
Birtane2307 reyyanyaman benimde peceteye silince geliyordu gecen hafta basladi doktor kesede leke ve kanama gormedigi icin yerlesme lekesidir progestanini kullanmaya devam et dedi sizde bi doktora gidin kesede kanama gormezse yerlesme lekesidir der progestan verir 🙏🏼
Oznesiz @Esmer_İnsallah ben de bu hafta görürüm o zaman🙏🏻 Korkuyorum ya hem cok heyecanlıyım hem gerginşm dış gebelik olursa diye😔
Havvanr68 Oznesiz bende senin gibi çok korkuyordum bide üstüne doktor beni korkuttu ama çok güzel şekilde geçiyor şuan 6+2 deyken doktora gittim kese görünüyor bebek yoktu daha uufacık bişey belirlenmeye başlamış dedi sağlıklı olurmu kalbi atar mı bişey diyemem şuan haftaya gel bakarız dedi bazı doktorlar çok aşırı düşüncesiz kaç gündür sıkıntısını çekiyorum strres yapıyorum bişi olcak diye şuan 6+6 dayım 7+3 günlük olunca kendi doktoruma gitcem devlete gitmiştim memnun kalmadım inşallah hem bebeği hem kalp atışını görürüz ❤️🤲🏻
Aybuke1 Oznesiz benimde öyleydi ilk başlarda 7.haftada doktor banada progestan verdi ama ihmal etmeyin kesinlikle 3.ayımda bir gece uykumdan uyandım bir anda kanamam başladı ama öyle böyle değil hastaneye gittik hemen gece düştü sandım bebeğim ama çok şükür tutundu bana ve 4 ay boyunca hiç kalkmadan yattım şimdi doğumuma 2 hafta kaldı yani diyeceğim o hiçbir leke kahverengilik normal değildir doktorum öyle derdi Rabbim sağlıcakla kavuştursun yavrularımızı🙏