Zeliiiss ben 13. Haftaya kadar öğürdüm ama kusmadim. Doktorumda kusmadigin için sana ilaç vermicem dayancaksin dedi. İlaçsız atlattım ama çok zor atlattım. Evime girdigim an ogurmeye başlıyordum. 1 hafta annemde 1 hafta kayinvalidemde kalıyodum çoğunlukla. Öyle öyle atlattım çok şükür şimdi 24+1 im