Kodla dünden beri hiç iyi değilim bide stres yaptım dün birşeyi çok aklıma taktım o andan beri kalbim bi tuhaf yoruldum resmen nefes almaktan. Corona atlattım bide kan pırtılaşması için oksapar kullanıyorum nedir acaba bu korkuyorum ya 19+6 dayız bugün bi sıkıntı olurmu acaba