Dolunayyy bende kasık ağrısı değil ama karnımın üst tarafına çok ağrı giriyordu kıpırdayamıyordum yatarken dönemiyordum çok korkmuştum direk gittim doktora ultrasona baktı bebek gayet sağlıklı dedi idrarını yaparken yanma, kasıntı falan oluyomu dedi hiç biri yoktu sadece karın ağrısı ve akıntı vardı. İdrar sonucunu gösterince çok enfeksiyon var demişti zaten süreklide bol bol sıvı tüketmem gerektiğini söylüyor şuan sadece akıntı sıkıntım var ağrım falan kalmadı haftaya kontrolüm var ne dicek bilmiyorum 🙂