Aysesss ben 33 haftadayim daha tecrube etmedim ama kiyafet olarak aldiklarim:
- 5-6 tane yenidogan alttan citcitli zibin
- 3 tane yenidogan ic zibin (gomlek seklinde olan var ya gobek bagi icin)
- 1 10lu set
- 1 5li set
- 5 tane ust
- 5 tane alt
- corap
- yün patik
- örme yelek 3 tane
- 0-3 ay 4 tane kendinden eldivenli tulum
- yedek sapka
- 3-6 ay citcitli body, patiksiz alt, pijama takimi aldim birkac tane. Ihtiyac oldukca yine alicam
- 1 banyo havlusu
- 5 muslin bez
- önlük (ilk aylar icin tukurugu emen havlu onlukler var e bebekten aldim)
- yedek eldiven
- 1 kalin battaniye
Aklima gelenler bunlar. Ben 0-3 ve 3-6 az aldim cunku arkadasimin oglundan baya bi kiyafet geldi. Herkes 3ay ve 6 ay agirlikli al cabuk buyuyorlar diyor ama yenidogan da biraz almak lazim bence. Sonucta kusacak edecek ustu degisecek.