busraerdalll Arz_34 ne kadar çıktı canım benim de yüksekti ilaç kullanıyorum euthrox 25 mg korkma ilacını kullan birşey olmaz
Mpy Arz_34 korkulacak birşey yok ilaçlarını düzenli kullanman gerekiyor.. kullanmazsan düşüğe sebep olur. Ilk hamileligim trodid yüksekliğinden düşmüştü.. ikincisine kontrol ettirdim 11.95 di ilaçla düştü 9 ay kullandım 25 mg.. şimdi 10+6 yim baktirdim normal çıktı
DenizGzm Arz_34 benimde 5.7 çıkmıştı euthyrox 25 mg verdi 1 ay sonra tekrar kan testine bakıcaz dedi. Güzelce anlattı nasıl kullanacağımı. Mutlaka düzenli aynı saatte ve kahvaltıdan yarım saat önce içmem gerekiyordu ilacı içtikten yarım saat sonra kahvaltı yap dedi yani. O şekilde kullandım ve 1 ay sonra tekrar bakıldığın da 3.4 düştü canım
Lilo Benim önceden de vardı hamile olduğumu öğrenince yeniden ölçtürdüm. 50 mg içiyordum 100e çıktı. Normal değerlerinde su an. Korkulacak bir sey yok. Her 3 yada gidip test yaptir, takibini yap.
Pinar-nehir Benim de yüksekti 100 mg kullandım sonra 75 sonra 50 dpktorum ilaçlarını düzenli kullanırsan hiç bir sorun olmaz dedi çok şükür 9 ay boyunca kullandım bi sıkntı olmafı bebeğim şimdi 1 yaşında :)
babyberry Arz_34 benim de yüksek çıkmıltı gebelik öncesi ilaç kullanıyorum 50 mg sürekli 1.5 - 2 civarlarında çıkıyor olması gereken değer bu ilacını sabah kahvaltıdan yarım saat önce az bi su ile alıp bir şey yememen gerekiyor bir kaç gafta içinde normal değere döner ve ben hamilelik boyunca kullanacağım sorun yok yani
Aleyma Benimde yüksekti 29 çıkmıştı sonradan ilaçımı düzenli içtiğim için 11 indi bu haffta kontrolünde 3.30du