Kesosmom Kızlar doğuma 1 ay kaldı ortada isim yok bir oğlum var nasipse 2. Si yolsa oğlumun adı Beyazıt han 2. Yi hala bulamadık ben yağız han istiyorum eşim Oğuz kağan ne zormuş yav bu isim sorunsalı sizinde fikirlerinizi alayım istedim 😩😇😇
minisinannesiiii Bende Yiğit istiyodum eşim selim diye tutturdu ikisini koymaya karar verdik Allah izin verirse 😊
dmrlesra Oğlumun ismi Atahan seviyoruz çok kimsede de duymadık.Şimdi bebeğimin cinsiyeti belli olsun erkek olursa sadece Han koymak istiyoruz.Çağhan da var onun anlamı da hoşumuza gitti