supermommm NurseL72 canım herkeste farklı olabilir tedirgin olma sıkıntı yapma benim de iki gün önce ögle vakti kahverengi çok az minicik akıntı oldu sordum yerleşme kanaması dediler korkma diye 5 haftalık tı akşam üzeri biraz pembemsi gibi oldu gece de 2 gibi bel agrısı ile hastahaneye gittik düşük başlamış dedi kalp atışını duymamıştım daha o yüzden müdahale edemeyiz dedi bugün kaybettim bebegimi önlemini al ama korkma herkeste faklı olabilir bu
ratatosk NurseL72 lekelenmeler in gerçek sebebi Dr a gitmeden anlaşılmaz yerleşme kanaması olabileceği gibi düşük tehlikesi de olabilir ucu çok açık beklemeden acile gitmelisiniz. Önlem amaçlı iğne ilaç vs veriyorlar.
NurseL72 kerimannesi evet salı günü doktora gidicem inşallah ilk randevu için biraz beklemek istedim kalp atışını da duyarım belki diye ama bu gidişle 2. Randevuya kalacak
NurseL72 momnilsu Aslında yakınımda tecrübeli kim varsa yerleşme kanaması olabilir korkma dedi Sadece kırmızı kan yada açık pembe tehlikeli olabilir dediler
tomrish NurseL72 yinede bir doktora danışın bence. Farklı durumlarda farklı sonuçlar ortaya çıkıyor kesinlikle, aynı kişide bile. Benim 2 düşügüm kahverengi akıntı ile başladı, 3. Hamileliğimde yine oldu ama sağlıklı bir gebelik geçiriyorum şuan.
NurseL72 supermommm çok üzüldüm Allah bidaha yaşatmasın inşallah gerçekten insan en ufak birşeyde paniğe kapılıyor bir kan Pıhtısı iken bile öylesine sahipleniyorki insan Allah kimseyi evlat acısıyla sınamasın
supermommm NurseL72 amin inşallah ama işte etraf öyle demiyor daha bişey yoktu üzülme falan diye ama sahipleniyor insan gerçekten
NurseL72 ratatosk evet sebebi bilinmeden tehlike boyutunu da tahmin etmek olanaksız devam ederse giderim inşallah sağolun 🙏🏻