Kızlar ilk hamile kaldığımda kızımda olsa oğlumda olsa isim olarak Deniz istiyorum dedim ve oğlum olacak eşimde isimi çok beğendi ama büyük oğlum deniz kız ismi ben istemiyorum koymayın diyor sizce sadece kız ismimi tabi yanına bir isim daha düşünüyorum ama daha bulamadım 🤷