Kızlar 10 gün önce kaşık ağrısı şikayetiyle doktora gittim .. idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik ve tek kullanımlık şase verdi .. kullandım verdiklerini biraz hafiflemişti.. ama bugün yine çok şiddetli yarın sabah yine doktora gideceğim.. sanki akıntımın renginde de azıcık koyulaşma oldu gibi geliyor.koyu sarı gibi açık kahverengi gibi. İki kez bu şekilde akıntı oldu.. sizce bu enfeksiyondan mıdır? Bu arada 22+ 3 günlüğüz.