Annelerinannesi_61 canım çok yanlış düşünüyorsun kendini boş yere üzüyorsun benm annemin 2 sene olmamış sonra üst üste olmuş 4 tane kaynanamın 5 sene olmamış gitmediği doktor kalmamış yine olmamış sonra kendiliğinden olmuş 2 tane evladı var ablamın 3 sene olmadı hiç doktora bile gitmedi kendiliğinden oldu benm 9 ay olmadı hiç kafama takmadım kendiliğinden oldu çünkü herşeyin bi zamanı var canım benim sen ne kadar kendini kurarsan kur rabbim vereceği zamanı biliyo takma kafana evliliğinin tadını cıkar eşinle birbirinize zaman ayırın