NilGrl herkesin isteği farklı işte :) ben ilk 10 ay korunmuştum evliliğin tadını çıkarmak istiyorum diye :) sonra 4. Yılımda evlilik yıl dönümümde aldım haberi tabi bir sürü tedaviyle uğraştım en son tüp bebekle oldu şükür :) ama bazıları ilk ay olsun istiyor 🙈