Sonunda kızımız geldi 😊 hikayemi anlatmadan önce şunu söylemek istiyorum rabbim isteyen herkese annelik duygusu tattırsın insallh o kadar müthiş bi duygu ki anlatması mümkün değil
Evet bundan 5 gun önce yani sali günü sabah 11 buçukta beni ameliyata aldılar o kadar çok tedirgin o kadar çok korkuyordum ki bildiğim bütün duaları sureleri okudum belime iğneyi yaparken canim acıdı ama dayanilamayacak kadar değil tabi iğneyi yaptıktan sonra mütiş bi sıcaklık hissettim ve ayaklarımda karincalanmalara olmaya başladı cok kısa bi surede hemen belden aşağı kadar uyuttum doktorum geldi hemen başladılar sadece bana dokunsalar hissettim herhangi bi agri falan olmadi bi ara midemde biraz baskı hissettim o kadar Buda benim biraz midemi bulandırdı bunu hemen soyledim midem bulanıyor diye söyleyince hemen bi igne yapicam geçecek dedi iğneyi yaptıktan 5 saniye sonra geçti zaten hersey yolunda gitti sonra kizimi bana gösterdiler ondan sonra hiç birseyi takip edemedim zaten hemen bi an önce hersey olsun bitsin ben gidip kizimi emzireyim dedim . Hersey olup bitti sonra bende odaya aldılar gözüm eşimi bile gormedi hemen kizimi istedim 😁 kizimi verdiler emzirdim daha önce o emzirme ani nasil olacak sut gelecek mi gelmeyecek mi diye o kadar çok düşünüyordum ki ama o an sadece kizimi alıp sanki daha önce anne olmusum da tecrübeli biri gibi emzirmeye başladım 😀 kizim emdikcede sütüm geldi 👍 ameliyattan 4 saat sonra yemek yiyip birseyler içtim sonra ayaklarımın uyusuklugu geçince de yürümeye başladım kalkarken tek seferde hemen doğruluk kalktım canim bu yüzden mi bilmiyorum cok acımadı. Yürüdükçe kendimi iyi hissettim ertesi günü öğleden sonra 3 buçuk gibi gaźımı falan çıkardım hemen taburcu ettiler beni simdi 5. Günümüz kızımla biraz ağrılarım var ama kizimin herseyi ile ben ilgileniyorum herseyini ben kalkıp yapiyorum ilk günden beri bunu yaptim aklıma gelenler bunlar sizin sormak istediğiniz merak ettiğiniz birsey varsa zevkle cevaplarım 🤗