Minnakhamis yeni doğan ve 0-3 çok fazla almayın ,çabucak buyuyorlar elde kalıyormuş çoğu ,bizim de Mayıs da doğum Allah’ın izniyle hep araştırıyorum yorumlar o yönde ,3-6,6-9 çoğunluk alıyorum , zaten ihtiyaç olursa doğunca da alınır iri bebek mi boylu mu ,zayıf mı nasıl olacak onlar da belirsiz 🙈🤭