Ummuss ayy bende 39+1 oldum ama sanki 6. Ayimda gibiyim. Bir agri bir sizi bir sey yok. Mide yanmasi ve yorgunluk hali var ne yapicam bilmiyorum. Acilma olsun diye cay iciyorum hareket ediyorum squat yapiyorum hurma yiyorum ama yok olmuyor. Psikolojik olarak sanirim cok yiprattim kendimi 38. Haftamda. Cunku sezeryandan cok korkuyorum cocuklugumdan beri. O yuzden bu hafta biraz rahat birakicam hem bebisi hem kendimi. Bakalim hayirlisiyla ne zaman gelicek 😌🤗