Kızlar merhaba, sizlere sorum benle alakalı değil. Eşimle alakalı. Bi çok doktora gittik ama malesef pek memnun kalamadık. Şişkinlik yanma ağza acı su gelmesi mide fıtığıda var reflüde var. Bu şikayetler bir türlü geçmiyor. Günlük yaşantısını bile etkiliyor eşimin. Bu sorunları yaşayıp doğal bitkisel bişey kullanıp iyi gelen varmı, veya önerebileceğiniz bi doktor varmı yardımcı olursanız sevinirim