Merhaba anneler bugün bebeğimin cinsiyetini öğrenmeye doktora gittim ve bebeğimin kafasında koroid pelexus kisti olduğunu söyledi danıştığım herkes ve doktorum geçebileceğini söylüyor ama 11.4 mm olması beni endişelendirdi.en son kontrolüm 9 mayıstaydı başka bi doktora gitmiştim hiçbirşey söylemedi bu kadar kısa sürede 11.4 mm olmasından endişem iyice arttı.down sendromu veya kalıtsal hastalıklardan kalbinin delik olabileceğinden bahsetti bu konuda tecrübe yaşayan anneler varsa bilgilendirirlerse sevinirim