Oncelikle cok üzüldüm bu durumda nedenir inan bilmiyorum .. rabbim en guzeli en ozelini sana nasip edecegi bi gun vardir .. dis gebelik gecirmedim ama iki kere kimyasal gecirdim pes pese . İlk ogrendigimde cok sevindim . Ve kaybettim . İkinci ogrendigimdede cok sevindim yine kaybettim hayirlisi dedim dr aşılama olarakda olabilirsin eger 3 den fazla olursa demisti . Ve yine hamilr kaldim. İnanmadim bekledim tam iki ay sonra gittim ve normel gebelikmis. Cok sukur. Yani icini ferah tut . Uzulme desemde elde degil insan ne umutlarla ne hayaller kuruyor gorur gormez , ama morelini yuksek tut ve inancini kaybetme umut olan yerde hersey olur guzel bir dra git ve tahliller yaptir gecmisteki tahlillerineide goturerek . Ona gore bu yol bulursun canim benim Ve en iyisi seninle olsun. Gecmis olsun desem geçmiyor kelime dolmasin . Sadece basin sagolsun . Acini anlayabiliyorum . Dualarima sigdirdim guzel dileklerini isteklerini rabbim en kisa zamanda nasip etsin en guzel anne adayina anneligi. ❤️🤗🤲🏻🤲🏻🤲🏻