minik_kalbim ben bir mağazadan ikili altli üstlü pijama takımı aldım önden emzirme kolaylıği olan düğmelilerden. Set almanı tavsiye etmem şahsen. Gittim ayriyeten de hoşuma giden tüylü terliklerden aldım. Evde kendi zevkime uygunda bir taç yapicam
Kapalı olduğumuz için şal tercih ediyoruz tabi ama ben tülbent aldım kenarlarına da oya yaptirdim çok güzel oldu. Rahat etmem açısından yaptım tavsiye ederim