Kızlar sanırım doğumdan korkuyorum. Yani belki bana kizacaksiniz ama ikisinde de korktuğum şeyler var. Lutfen deneyimlerinizle fikir verin. Normal doğumda vajinamın genislemesinden, bozulmasından korkuyorum. Etraftakilerde söylüyor vay efendim bu kadar dikis attılar bir daha eskisi gibi olmuyor falan. Sezeryan doğumda da alt karın hep kalıyormuş gibi hissediyorum. Sizce oyle mi? Yani üstünde durulursa gider mi o karın? Yani bana kızmayın, tabii ki öncelik bebeklerin sağlığı ama estetik kaygıları da korkutmuyor değil. :(