Goksu2259 Merhabalar bayanlar 15+4 haftalığım sırt ağrım var nasıl geçirdiniz ? Hangi kremleri kullandınız ?
betul1- Goksu2259 25. Haftadan beri yaşıyorum şuan 39 haftalığım katlanarak devam etti sırt agrısı doktorum magnezyum ilacı verdi o biraz iyi gelmişti sırt kaslarının zayıflığı bide bebeğin agırlaşmasıyla Alakalı demişti
corekotu_1 Goksu2259 belini ve karnini saran korseler var hamileler icin boyle cirtcirtli onlardan kullan ben cok pisman oldum almayip cektigim icin. Simdi 39 oldum ne yapsamda gecmiyor agrisi
Denizin RH38 canım aynı sıkıntı dün bende oldu kuyruk sokumu üstüm ağrıdı niye acaba neden kaynaklı oldu? Çok ayakta durmuştum ondanmı
Denizin Merrvvee canım aynı sıkıntı dün bende oldu kuyruk sokumu üstüm ağrıdı niye acaba neden kaynaklı oldu? Çok ayakta durmuştum ondanmı
Merrvvee Denizin bilmiyorum neredeyse eğrilip doğrulamadım bi kaç dakika sürdü sonra geçti bem sürekli yattığım için ayakta durmaktan ağrıdığı dusunmuyorum