Merhaba kızlar , bir dış gebelik geçirdim tüpüm alındı ,gecen salı hamile olduğumu cok tesadüfi bir sekilde öğrendim değerm
22aralık 30
24aralık 83
26 aralık 296 cıktı dış gebelikten cok korkuyorum artış normal gibi sanki ama kasıklarımın sağ tarafında(sol tüpüm yok) dolgunluk ve böyle bacağımı ceker gibi bi his var normal mi? Lütfen benzer durumda olanlar varsa yardımcı olabilir mi😔yine dış olur diye cok korkuyorum doktor tüp alınırsa ihtimalin her kadın kadar dedi ama henüz muayene olmadım değerler cok kücük olduğundan, içim içimi yiyor🥺