Kızlar 35+2 günlüğüz 32 den beri hep bi toplanma sertleşma karnımın şekli değişiyor bi tarafı yukarda diğer taraf aşağıda eskisi gibi hareket etmiyor sanki sade uyandığında böyle sertleşince toplanınca anlıyorum uyandığını :/ ayaklarıylada göğsüme baskı yapıyo şimdiden canımı acıtıyo sıpa acaba normal mi kızlar bunlar artık hareket böylemi olacak karnımda dalgalanma falan beklerken bu haftalarda böyle oluyor 🙄