MerveBostann Merhaba kizlar resmen jelibon aşeriyorum ve yiyorum . 10 +2 haftalik hamileyim. Sadece bebege bir zarari var mi o dusunduruyor beni bilgisi olan var mi
NilayRuya MerveBostann zararı var mı bilmiyorum ama arada bende yiyorum inşallah sıkıntı değildir 🤷🏻♀️
Gizmolata MerveBostann zararlı tabiki domuz jelatini ile yapılıyor ama bende yedim şimdi eşim almıyor alsa yine yerim ama zararlı yani. 😂😂
Abcxyz MerveBostann benim de bi ara canim cok istiyodu yedim. Jelibon yiyip gittigim gun de cinsiyeti ogrenmistik 😍😍
NilayRuya MerveBostann ya aşeriyorsan tahminim bir iki tane de olsa yiyebilirsin çünkü çoğu zaman yasak şeyleri aşeriyoruz🤭 doktorunla konuş bu durumu
Gizmolata MerveBostann herşeyin fazlası zarardır, sonuçta mantıken baktığımızda bile jelibon yapısı gereği bile ne kadar zararlı belli. Ben 2-3 günde 1 ağzımı bi iki tane atıyordum. Canım isterki hepsini yiyeyim ama yanlış bence
babyberry MerveBostann bize de yılbaşı paketi geldi hediye normalde asla almayız içinden minik poşet haribolar çıktı normalde pek sevmem ağzıma döktüm hepsini eşim şok oldu bu hamilelik neler yaptırıyor insana😂
i_s_mom MerveBostann ayy bende 10. Haftama girdim jelibon sevmememe rağmen canın cok cekti gittim aldım bi kac çeşit yedim valla mide bulantımıda aldı sankii🙈😅