9+2 günlük gebeyim. Diş ağrısı çok zor çeken bilir ancak. Benimde diş doktorum kanal yapılması gerekiyo ilk 3 ay pek önermiyoruz ama kdın doğumcunla bir görüş dedi ağrı artık katlanılırdı gibi değildi ve kadın doğumcuya gidip çok ağrım olduğunu söyledim beynim zonkluyordu resmen ağrıdan. Müdahele edilmezse zaten ağrıyla düşük yaparsın dedi kullanılması gereken antibiyotik ve anestezileri yazıp gönderdi şuan antibiyotik kullanıyorum içim hiç rahat değil ama çürük dişin bebeğe zararı daha çokmuş yapacak bişey yok