Ben ikizler Burcuyum canım özelliklerimi de taşırım. Sadece bir anda duygu değişimi oluyor. Gülerken kızabiliyorsun, ağlarken gülebiliyorsun.bi an bi anı tutmuyor gibi oluyor. Gençlikte daha eğlenceli yerinde duramayıp şakacı oluyorsun. Biz evlenince oturaklastık ama kafa dengi biri olunca sohbetleri çok severiz eğlenceli oluyor.Kötü bir burç değil ve öz güvenli ve cesur olurlar. kötü bir durumu yok yani ayrıca burçları da hayatımızın her anında da göz önünde olmuyor bazen yükseleni başka burç olunca onun özelliklerini de alabiliyorsun.