Yok koku , süt kesiği gibi de değil , şeffafta değil 🤭 öyle dümdüz beyaz renk parmağimla eleldim akıntıyı yapışkan bişey sadece, ama az az geliyor fakat hergun böyle .. kontrolüm Perşembe günü yani daha var , bekleyebilir mi yoksa akıntının her hali hemen kontrol edilmesi gereken birşey midir? 👶🏻